Utvidet returrett til 31. januar 2025

Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts

Om Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts

This book examines the complexities of unintended consequences of social media that often impact brands and companies from both an economic and a reputational lens. It introduces the term "corporate cancel culture" highlighting the growing trend amongst customers to leverage social media to communicate their grievances with companies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032670515
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 228
  • Utgitt:
  • 30. september 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 635 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts

This book examines the complexities of unintended consequences of social media that often impact brands and companies from both an economic and a reputational lens. It introduces the term "corporate cancel culture" highlighting the growing trend amongst customers to leverage social media to communicate their grievances with companies.

Brukervurderinger av Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.