Utvidet returrett til 31. januar 2025

Digital Marketing

- Global Strategies from the World's Leading Experts

Om Digital Marketing

The first in a series of books from Wharton's prestigious SEI Center, managed by Professor Jerry Wind, this reference focuses on marketing strategies, methods, and cases used specifically for e-commerce businesses operating globally. It includes contributed chapters from leading thinkers from top U.S.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471361220
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 432
  • Utgitt:
  • 7. februar 2001
  • Dimensjoner:
  • 162x238x35 mm.
  • Vekt:
  • 744 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Digital Marketing

The first in a series of books from Wharton's prestigious SEI Center, managed by Professor Jerry Wind, this reference focuses on marketing strategies, methods, and cases used specifically for e-commerce businesses operating globally. It includes contributed chapters from leading thinkers from top U.S.

Brukervurderinger av Digital Marketing



Finn lignende bøker
Boken Digital Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.