Utvidet returrett til 31. januar 2025

Disruptive Branding

- How to Win in Times of Change

Om Disruptive Branding

Harness change and challenge disruptive competitors by becoming a disruptive brand with innovation at its core, to deliver unique products and services and ensure growth in a shifting world.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749484064
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 3. april 2019
  • Dimensjoner:
  • 233x156x15 mm.
  • Vekt:
  • 440 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Disruptive Branding

Harness change and challenge disruptive competitors by becoming a disruptive brand with innovation at its core, to deliver unique products and services and ensure growth in a shifting world.

Brukervurderinger av Disruptive Branding



Finn lignende bøker
Boken Disruptive Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.