Norges billigste bøker

Evaluating Social Media Marketing

Om Evaluating Social Media Marketing

This book is an innovative attempt to identify and analyse the processes related to social influence in online buying behaviour, with special attention given to the phenomenon of social proof, which is the basis of social media, recommendation marketing and word of mouth (WOM) marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367651459
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 178
  • Utgitt:
  • 31. mai 2023
  • Dimensjoner:
  • 157x233x13 mm.
  • Vekt:
  • 306 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 6. august 2025

Beskrivelse av Evaluating Social Media Marketing

This book is an innovative attempt to identify and analyse the processes related to social influence in online buying behaviour, with special attention given to the phenomenon of social proof, which is the basis of social media, recommendation marketing and word of mouth (WOM) marketing.

Brukervurderinger av Evaluating Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken Evaluating Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.