Norges billigste bøker

Innovation in Advertising and Branding Communication

Om Innovation in Advertising and Branding Communication

This book addresses innovative and new aspects of branding and advertising communication, by drawing on a broad, interdisciplinary range of theories, methods and techniques¿ from body image, identity and mental imagery, to self-exposure and LCM4P ¿ intersecting with branding and advertising constructs and practices.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367443641
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 8. oktober 2020
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Innovation in Advertising and Branding Communication

This book addresses innovative and new aspects of branding and advertising communication, by drawing on a broad, interdisciplinary range of theories, methods and techniques¿ from body image, identity and mental imagery, to self-exposure and LCM4P ¿ intersecting with branding and advertising constructs and practices.

Brukervurderinger av Innovation in Advertising and Branding Communication



Finn lignende bøker
Boken Innovation in Advertising and Branding Communication finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.