Utvidet returrett til 31. januar 2025

Intellectual Property Branding in the Developing World

- A New Approach to Non-Technological Innovations

Om Intellectual Property Branding in the Developing World

This book will assist scholars and academics dealing with innovation, branding, and IP issues and will provide both context and guidance to policymakers from the developing world through the success stories. This book will serve as a useful scientific material that will provide an invaluable resource.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032241173
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 152
  • Utgitt:
  • 13. desember 2021
  • Dimensjoner:
  • 234x155x18 mm.
  • Vekt:
  • 242 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Intellectual Property Branding in the Developing World

This book will assist scholars and academics dealing with innovation, branding, and IP issues and will provide both context and guidance to policymakers from the developing world through the success stories. This book will serve as a useful scientific material that will provide an invaluable resource.

Brukervurderinger av Intellectual Property Branding in the Developing World



Finn lignende bøker
Boken Intellectual Property Branding in the Developing World finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.