Utvidet returrett til 31. januar 2025

Interfaith Marketing

Om Interfaith Marketing

The book gives an overview of the current state of knowledge of comparative religious research, how religious affiliations affect consumer behaviour, and its significance for companies that operate across borders. This volume will be of interest to scholars of international marketing and business, consumer behaviour, and religious studies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032827476
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 330
  • Utgitt:
  • 20. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 807 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Interfaith Marketing

The book gives an overview of the current state of knowledge of comparative religious research, how religious affiliations affect consumer behaviour, and its significance for companies that operate across borders. This volume will be of interest to scholars of international marketing and business, consumer behaviour, and religious studies.

Brukervurderinger av Interfaith Marketing



Finn lignende bøker
Boken Interfaith Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.