Norges billigste bøker

International Perspectives of Marketing Theory

Om International Perspectives of Marketing Theory

This four-volume major work brings together the key articles on marketing theory, with a distinctive focus on international developments in the field.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446273609
  • Bindende:
  • Boxset
  • Sider:
  • 1688
  • Utgitt:
  • 12. desember 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x234x124 mm.
  • Vekt:
  • 3090 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 3. mars 2025

Beskrivelse av International Perspectives of Marketing Theory

This four-volume major work brings together the key articles on marketing theory, with a distinctive focus on international developments in the field.

Brukervurderinger av International Perspectives of Marketing Theory



Finn lignende bøker
Boken International Perspectives of Marketing Theory finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.