Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Ethics

- An International Perspective

Om Marketing Ethics

Examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. This book investigates the means by which ethics can best be implemented into organisational/decision-making and focuses on some of the remaining challenges in business ethics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861521910
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 18. desember 1997
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 233x155x35 mm.
  • Vekt:
  • 728 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Ethics

Examines the mainstream marketing ethics and theories, placing them in an international context. This book investigates the means by which ethics can best be implemented into organisational/decision-making and focuses on some of the remaining challenges in business ethics.

Brukervurderinger av Marketing Ethics



Finn lignende bøker
Boken Marketing Ethics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.