Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing in the Digital World

del av ISSN-serien

Om Marketing in the Digital World

The intelligent corporates are becoming data-driven and AI-powered enterprises to compete, differentiate, and successfully reach consumers. This book develops a critical understanding of the digital marketing landscape. The author explores and examines the various aspects of digital marketing process and their implications.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781948580052
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 116
  • Utgitt:
  • 30. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 151x229x10 mm.
  • Vekt:
  • 188 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing in the Digital World

The intelligent corporates are becoming data-driven and AI-powered enterprises to compete, differentiate, and successfully reach consumers. This book develops a critical understanding of the digital marketing landscape. The author explores and examines the various aspects of digital marketing process and their implications.

Brukervurderinger av Marketing in the Digital World



Finn lignende bøker
Boken Marketing in the Digital World finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.