Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

Om Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

This refreshed and updated textbook provides students and managers in the creative industries with a solid grounding in how to maximize the impact of their marketing efforts across a range of business types in the creative and cultural industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367419769
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 324
  • Utgitt:
  • 17. september 2020
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 240x162x25 mm.
  • Vekt:
  • 648 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries

This refreshed and updated textbook provides students and managers in the creative industries with a solid grounding in how to maximize the impact of their marketing efforts across a range of business types in the creative and cultural industries.

Brukervurderinger av Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries



Finn lignende bøker
Boken Marketing Strategy for the Creative and Cultural Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.