Utvidet returrett til 31. januar 2025

Measurement in Marketing

Om Measurement in Marketing

Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781800436312
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 12. september 2022
  • Dimensjoner:
  • 237x161x21 mm.
  • Vekt:
  • 480 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Measurement in Marketing

Measurement in Marketing is built to provide a state-of-the-art discussion of current topics in measurement and deepen readers' appreciation of the fundamental role of measurement in empirical research in marketing.

Brukervurderinger av Measurement in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Measurement in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.