Norges billigste bøker

Measuring Marketing

- 110+ Key Metrics Every Marketer Needs

Om Measuring Marketing

A second edition of a popular marketing title, this book discusses the key metrics marketing managers need for measuring the performance of an organization's marketing investments. The new edition updates many of the metrics from the first book with new examples and adds new metrics for digital/social/online media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118153741
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 11. februar 2013
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 247x176x26 mm.
  • Vekt:
  • 632 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Measuring Marketing

A second edition of a popular marketing title, this book discusses the key metrics marketing managers need for measuring the performance of an organization's marketing investments. The new edition updates many of the metrics from the first book with new examples and adds new metrics for digital/social/online media.

Brukervurderinger av Measuring Marketing



Finn lignende bøker
Boken Measuring Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.