Utvidet returrett til 31. januar 2025

Place Marketing and Temporality

Om Place Marketing and Temporality

The book analyses how the past - material (the historic built environment) and intangible (routines, practices and the 'character' of the populace) - is appropriated, in order to 'sell' the city into the future. It acknowledges the inherent selectivity involved and discusses the factors influencing what is remembered and what's forgotten.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032689784
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 84
  • Utgitt:
  • 26. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 143x223x12 mm.
  • Vekt:
  • 236 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Place Marketing and Temporality

The book analyses how the past - material (the historic built environment) and intangible (routines, practices and the 'character' of the populace) - is appropriated, in order to 'sell' the city into the future. It acknowledges the inherent selectivity involved and discusses the factors influencing what is remembered and what's forgotten.

Brukervurderinger av Place Marketing and Temporality



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.