Utvidet returrett til 31. januar 2025

Qualitative Consumer and Marketing Research

Om Qualitative Consumer and Marketing Research

Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780857027672
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 14. desember 2012
  • Dimensjoner:
  • 163x239x13 mm.
  • Vekt:
  • 432 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 27. november 2024

Beskrivelse av Qualitative Consumer and Marketing Research

Designed for students, scholars, and marketing research practitioners, this book is designed to take readers through the basics to an advanced understanding in qualitative marketing and consumer research.

Brukervurderinger av Qualitative Consumer and Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Consumer and Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.