Norges billigste bøker

Qualitative Research in Marketing and Management

- Doing Interpretive Research Projects

Om Qualitative Research in Marketing and Management

This is a practical and accessible, yet sophisticated introduction to interpretive methods for doing qualitative research projects and dissertations. It brings together concepts of qualitative research from ethnography, phenomenology, critical discourse analysis, semiotics, literary analysis, postmodernism and poststructuralism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138332195
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 10 desember 2019
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 240x162x23 mm.
  • Vekt:
  • 572 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22 oktober 2024

Beskrivelse av Qualitative Research in Marketing and Management

This is a practical and accessible, yet sophisticated introduction to interpretive methods for doing qualitative research projects and dissertations. It brings together concepts of qualitative research from ethnography, phenomenology, critical discourse analysis, semiotics, literary analysis, postmodernism and poststructuralism.

Brukervurderinger av Qualitative Research in Marketing and Management



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Research in Marketing and Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.