Utvidet returrett til 31. januar 2025

Qualitative Research in Marketing and Management

Om Qualitative Research in Marketing and Management

This is a practical and accessible introduction to interpretive methods for doing qualitative marketing and management research projects. It is perfect for advanced undergraduate and postgraduate students of Marketing, Management, Consumer Behaviour and Research Methods.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032557816
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 17. desember 2024
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Qualitative Research in Marketing and Management

This is a practical and accessible introduction to interpretive methods for doing qualitative marketing and management research projects. It is perfect for advanced undergraduate and postgraduate students of Marketing, Management, Consumer Behaviour and Research Methods.

Brukervurderinger av Qualitative Research in Marketing and Management



Finn lignende bøker
Boken Qualitative Research in Marketing and Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.