Utvidet returrett til 31. januar 2025

Quantitative Analysis in Marketing Management

Om Quantitative Analysis in Marketing Management

This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It also examines techniques drawn from other management disciplines, such as financial management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471964308
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 342
  • Utgitt:
  • 14. mai 1998
  • Dimensjoner:
  • 154x233x19 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Quantitative Analysis in Marketing Management

This text brings together the key quantitative concepts and techniques which are central for the contemporary management of the marketing function. It also examines techniques drawn from other management disciplines, such as financial management.

Brukervurderinger av Quantitative Analysis in Marketing Management



Finn lignende bøker
Boken Quantitative Analysis in Marketing Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.