Utvidet returrett til 31. januar 2025

Relationship Marketing in the Digital Age

Om Relationship Marketing in the Digital Age

this book provides a comprehensive overview of the state-of-the-art of relationship marketing, offering fruitful insights to marketing scholars and practitioners. In three sections, readers learn how to engineer effective customer¿company relationships.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367786922
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 31. mars 2021
  • Dimensjoner:
  • 228x151x22 mm.
  • Vekt:
  • 390 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av Relationship Marketing in the Digital Age

this book provides a comprehensive overview of the state-of-the-art of relationship marketing, offering fruitful insights to marketing scholars and practitioners. In three sections, readers learn how to engineer effective customer¿company relationships.

Brukervurderinger av Relationship Marketing in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Relationship Marketing in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.