Utvidet returrett til 31. januar 2025

Relationship Marketing in the Digital Age

Om Relationship Marketing in the Digital Age

this book provides a comprehensive overview of the state-of-the-art of relationship marketing, offering fruitful insights to marketing scholars and practitioners. In three sections, readers learn how to engineer effective customer-company relationships.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138310025
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 2. januar 2019
  • Dimensjoner:
  • 235x160x17 mm.
  • Vekt:
  • 486 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Relationship Marketing in the Digital Age

this book provides a comprehensive overview of the state-of-the-art of relationship marketing, offering fruitful insights to marketing scholars and practitioners. In three sections, readers learn how to engineer effective customer-company relationships.

Brukervurderinger av Relationship Marketing in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Relationship Marketing in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.