Utvidet returrett til 31. januar 2025

Sensory Marketing

- Theoretical and Empirical Grounds

Om Sensory Marketing

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138914629
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 420
  • Utgitt:
  • 2. november 2015
  • Dimensjoner:
  • 235x161x29 mm.
  • Vekt:
  • 718 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Sensory Marketing

Sensory Marketing offers a global view of the use of senses in marketing strategy based on consumers' perception and behaviour. Integrating the company constraints and classical approaches of branding and communication, the author presents sensory marketing as an emergent marketing paradigm in theory and practice.

Brukervurderinger av Sensory Marketing



Finn lignende bøker
Boken Sensory Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.