Utvidet returrett til 31. januar 2025

Service Excellence in Organizations, Volume I

- Eight Key Steps to Follow and Achieve It

del av ISSN-serien

Om Service Excellence in Organizations, Volume I

Explores the basic tenets of service excellence, opening to distinguish customer service from service excellence, and explore the driving aspects of strategy and philosophy. This first volume offers some theoretical background, and contains practical examples and a self-assessment diagnostic tool to identify organizational areas of strength.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631577017
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 154
  • Utgitt:
  • 30. mai 2019
  • Dimensjoner:
  • 228x150x15 mm.
  • Vekt:
  • 232 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Service Excellence in Organizations, Volume I

Explores the basic tenets of service excellence, opening to distinguish customer service from service excellence, and explore the driving aspects of strategy and philosophy. This first volume offers some theoretical background, and contains practical examples and a self-assessment diagnostic tool to identify organizational areas of strength.

Brukervurderinger av Service Excellence in Organizations, Volume I



Finn lignende bøker
Boken Service Excellence in Organizations, Volume I finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.