Utvidet returrett til 31. januar 2025

Service Excellence in Organizations, Volume II

- Eight Key Steps to Follow and Achieve It

del av ISSN-serien

Om Service Excellence in Organizations, Volume II

Presents mechanisms, tools, and techniques to help embed excellence as the foundation of value that an organization delivers. The book contains practical examples and a self-assessment diagnostic tool to identify organizational areas of strength, and aspects to improve.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781949991178
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 134
  • Utgitt:
  • 30. juni 2019
  • Dimensjoner:
  • 228x151x12 mm.
  • Vekt:
  • 208 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Service Excellence in Organizations, Volume II

Presents mechanisms, tools, and techniques to help embed excellence as the foundation of value that an organization delivers. The book contains practical examples and a self-assessment diagnostic tool to identify organizational areas of strength, and aspects to improve.

Brukervurderinger av Service Excellence in Organizations, Volume II



Finn lignende bøker
Boken Service Excellence in Organizations, Volume II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.