Norges billigste bøker

Service Management and Marketing Principles

Om Service Management and Marketing Principles

This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful and exceptional experiences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032603704
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 234
  • Utgitt:
  • 7. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Service Management and Marketing Principles

This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful and exceptional experiences.

Brukervurderinger av Service Management and Marketing Principles



Finn lignende bøker
Boken Service Management and Marketing Principles finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.