Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Media and Emerging Economies

- Technological, Cultural and Economic Implications

Om Social Media and Emerging Economies

The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319024899
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 107
  • Utgitt:
  • 5. november 2013
  • Utgave:
  • 2014
  • Dimensjoner:
  • 155x235x6 mm.
  • Vekt:
  • 1883 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Social Media and Emerging Economies

The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Brukervurderinger av Social Media and Emerging Economies



Finn lignende bøker
Boken Social Media and Emerging Economies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.