Utvidet returrett til 31. januar 2024

Social Media Management

- Technologies and Strategies for Creating Business Value

Om Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319219899
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 24. september 2015
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 161x243x22 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 14. november 2024

Beskrivelse av Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Brukervurderinger av Social Media Management



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.