Utvidet returrett til 31. januar 2024

Social Media Management

- Technologies and Strategies for Creating Business Value

Om Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319373058
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 23. august 2016
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 156x234x6 mm.
  • Vekt:
  • 261 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Social Media Management

This undergraduate textbook adopts the perspective of organizations - not individuals - and clarifies the impact of social media on their different departments or disciplines, while also exploring how organizations use social media to create business value.

Brukervurderinger av Social Media Management



Finn lignende bøker
Boken Social Media Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.