Utvidet returrett til 31. januar 2025

Social Responsibility in Marketing

- A Proactive and Profitable Marketing Management Strategy

Om Social Responsibility in Marketing

The author contrasts Adam Smith's market to the prevailing American market stating that, in order to achieve the same results that Adam Smith's perfectly competitive market could have created, a socially responsible behavior on the part of marketing is necessary.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780899306285
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 30. september 1992
  • Dimensjoner:
  • 216x140x14 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Social Responsibility in Marketing

The author contrasts Adam Smith's market to the prevailing American market stating that, in order to achieve the same results that Adam Smith's perfectly competitive market could have created, a socially responsible behavior on the part of marketing is necessary.

Brukervurderinger av Social Responsibility in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Social Responsibility in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.