Utvidet returrett til 31. januar 2025

The 22 Immutable Laws of Branding

- How to Build a Product or Service into a World-Class Brand

av Al Ries
Om The 22 Immutable Laws of Branding

Two marketing experts present a comprehensive guide to building a product into a recognized and respected brand and share their radical strategies for marketing effectively on the Internet, urging readers to mix the old with the new when making a marketing plan, in a volume that contains The 22 Immu

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780060007737
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 20. mars 2011
  • Dimensjoner:
  • 233x188x23 mm.
  • Vekt:
  • 378 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 4. desember 2024

Beskrivelse av The 22 Immutable Laws of Branding

Two marketing experts present a comprehensive guide to building a product into a recognized and respected brand and share their radical strategies for marketing effectively on the Internet, urging readers to mix the old with the new when making a marketing plan, in a volume that contains The 22 Immu

Brukervurderinger av The 22 Immutable Laws of Branding



Finn lignende bøker
Boken The 22 Immutable Laws of Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.