Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Branded Mind

- What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Om The Branded Mind

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749461256
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 3. februar 2011
  • Dimensjoner:
  • 166x243x22 mm.
  • Vekt:
  • 568 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av The Branded Mind

Explore the developments in neuroscience and neuromarketing, and how brain science can contribute to marketing and brand building strategies, including personality, consumer behaviour, decision making and market segmentation.

Brukervurderinger av The Branded Mind



Finn lignende bøker
Boken The Branded Mind finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.