Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Business of Advertising (RLE Advertising)

Om The Business of Advertising (RLE Advertising)

The Business of Advertising outlines the practice of the advertising trades, some of the more important restrictions on advertising, and a few of the questions which arise in connexion with the business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415818001
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 226
  • Utgitt:
  • 21. mars 2013
  • Dimensjoner:
  • 156x234x18 mm.
  • Vekt:
  • 590 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Business of Advertising (RLE Advertising)

The Business of Advertising outlines the practice of the advertising trades, some of the more important restrictions on advertising, and a few of the questions which arise in connexion with the business.

Brukervurderinger av The Business of Advertising (RLE Advertising)



Finn lignende bøker
Boken The Business of Advertising (RLE Advertising) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.