Norges billigste bøker

The New Cultures of Food

Om The New Cultures of Food

This book provides a comprehensive collection of cutting-edge research on creating opportunities from diversity, especially in terms of consequences for agribusiness and food businesses and appropriate marketing strategy plans. The book includes a number of different issues that define, challenge, and open up new markets, products and services resu

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032838069
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 342
  • Utgitt:
  • 24. juni 2024
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 630 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av The New Cultures of Food

This book provides a comprehensive collection of cutting-edge research on creating opportunities from diversity, especially in terms of consequences for agribusiness and food businesses and appropriate marketing strategy plans. The book includes a number of different issues that define, challenge, and open up new markets, products and services resu

Brukervurderinger av The New Cultures of Food



Finn lignende bøker
Boken The New Cultures of Food finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.