Utvidet returrett til 31. januar 2024

The New Strategic Brand Management

- Advanced Insights and Strategic Thinking

Om The New Strategic Brand Management

Develop your understanding of brand management and strategic brand thinking with this essential, definitive reference source designed for both professionals and students.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749465155
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 512
  • Utgitt:
  • 3. januar 2012
  • Utgave:
  • 5
  • Dimensjoner:
  • 190x244x26 mm.
  • Vekt:
  • 974 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 9. november 2024

Beskrivelse av The New Strategic Brand Management

Develop your understanding of brand management and strategic brand thinking with this essential, definitive reference source designed for both professionals and students.

Brukervurderinger av The New Strategic Brand Management



Finn lignende bøker
Boken The New Strategic Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.