Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Portable MBA in Marketing

Om The Portable MBA in Marketing

Companies flying high on economic good times may be in danger of forgetting the business fundamentals that underlie their success. Increased focus on the bottom line, competitive strategies, and financial goals divert attention from the primary source of every company's good fortune-the customer.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471193678
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 512
  • Utgitt:
  • 27. april 1998
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 186x259x41 mm.
  • Vekt:
  • 1107 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. desember 2024

Beskrivelse av The Portable MBA in Marketing

Companies flying high on economic good times may be in danger of forgetting the business fundamentals that underlie their success. Increased focus on the bottom line, competitive strategies, and financial goals divert attention from the primary source of every company's good fortune-the customer.

Brukervurderinger av The Portable MBA in Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Portable MBA in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.