Norges billigste bøker

The Psychology of Advertising

The Psychology of Advertisingav Bob M (Professor Fennis
Om The Psychology of Advertising

The book offers a comprehensive overview of theory and research in consumer psychology, exploring how advertising impacts the thoughts, emotions and actions of consumers. It links psychological theories and empirical research findings to real-life industry examples, showing how scientific research can inform marketing practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032596136
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 484
  • Utgitt:
  • 14. mai 2025
  • Utgave:
  • 4
  • Dimensjoner:
  • 175x244x28 mm.
  • Vekt:
  • 884 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 7. juli 2025

Beskrivelse av The Psychology of Advertising

The book offers a comprehensive overview of theory and research in consumer psychology, exploring how advertising impacts the thoughts, emotions and actions of consumers. It links psychological theories and empirical research findings to real-life industry examples, showing how scientific research can inform marketing practice.

Brukervurderinger av The Psychology of Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Psychology of Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.