Norges billigste bøker

The Psychology of Advertising

Om The Psychology of Advertising

The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions, and actions of consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367346355
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 466
  • Utgitt:
  • 8. oktober 2020
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. juli 2025

Beskrivelse av The Psychology of Advertising

The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions, and actions of consumers.

Brukervurderinger av The Psychology of Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Psychology of Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.