Norges billigste bøker

The Psychology of Customer Care

- A Revolutionary Approach

Om The Psychology of Customer Care

This book breaks new ground on customer care. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349390434
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 274
  • Utgitt:
  • 20. januar 1992
  • Utgave:
  • 11992
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av The Psychology of Customer Care

This book breaks new ground on customer care. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.

Brukervurderinger av The Psychology of Customer Care



Finn lignende bøker
Boken The Psychology of Customer Care finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.