Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Psychology of Marketing

- Cross-Cultural Perspectives

Om The Psychology of Marketing

A guide to both the theory and application of psychology to marketing. Drawing on consumer, management, industrial, organizational, and market psychology, it offers an in-depth treatment of theory that embraces: cognition theories; personality, perception and memory; motivation and emotion; and, power, control, and exchange.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566089039
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 414
  • Utgitt:
  • 28. oktober 2010
  • Dimensjoner:
  • 181x250x32 mm.
  • Vekt:
  • 1028 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av The Psychology of Marketing

A guide to both the theory and application of psychology to marketing. Drawing on consumer, management, industrial, organizational, and market psychology, it offers an in-depth treatment of theory that embraces: cognition theories; personality, perception and memory; motivation and emotion; and, power, control, and exchange.

Brukervurderinger av The Psychology of Marketing



Finn lignende bøker
Boken The Psychology of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.