Utvidet returrett til 31. januar 2025

The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

The Regulation of Gender Stereotypes in Advertisingav David (University of Sussex Davies
Om The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

This book provides an innovative and policy-oriented analysis of gender stereotypes in advertising regulation from a socio-legal perspective.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032372457
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 178
  • Utgitt:
  • 11. februar 2025
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

This book provides an innovative and policy-oriented analysis of gender stereotypes in advertising regulation from a socio-legal perspective.

Brukervurderinger av The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising



Finn lignende bøker
Boken The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.