Norges billigste bøker

Using Creativity and Data in Marketing

Using Creativity and Data in Marketingav Tom Ollerton
Om Using Creativity and Data in Marketing

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781398619258
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 3 februar 2025
  • Utgave:
  • 1
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Using Creativity and Data in Marketing

Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

Brukervurderinger av Using Creativity and Data in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Using Creativity and Data in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.