Utvidet returrett til 31. januar 2025

What Makes Winning Brands Different?

- The Hidden Method Behind the World's Most Successful Brands

Om What Makes Winning Brands Different?

This work analyzes over 1000 winning brands in the food, non-food, consumer goods, investment goods, and service industries, which have led to the development of 27 Growth Codes that form a blueprint for brand growth.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471720256
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 18. april 2000
  • Dimensjoner:
  • 159x234x20 mm.
  • Vekt:
  • 482 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av What Makes Winning Brands Different?

This work analyzes over 1000 winning brands in the food, non-food, consumer goods, investment goods, and service industries, which have led to the development of 27 Growth Codes that form a blueprint for brand growth.

Brukervurderinger av What Makes Winning Brands Different?



Finn lignende bøker
Boken What Makes Winning Brands Different? finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.