Utvidet returrett til 31. januar 2025

Wine Marketing

Om Wine Marketing

Contains chapter that includes the following features: 'how to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; and 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. It systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780750654203
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 24. september 2007
  • Dimensjoner:
  • 166x233x20 mm.
  • Vekt:
  • 588 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Wine Marketing

Contains chapter that includes the following features: 'how to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; and 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. It systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine.

Brukervurderinger av Wine Marketing



Finn lignende bøker
Boken Wine Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.