Norges billigste bøker

Brand Co-Creation Tourism Research

Om Brand Co-Creation Tourism Research

Providing a step-by-step guide to the brand co-creation and branding process in the hospitality and tourism industry, the volume identifies cutting-edge measurements, strategies, and metrics for capturing and measuring brand co-creation and highlights best practices in implementing brand management marketing strategies.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781774912515
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 13. oktober 2023
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. mai 2025

Beskrivelse av Brand Co-Creation Tourism Research

Providing a step-by-step guide to the brand co-creation and branding process in the hospitality and tourism industry, the volume identifies cutting-edge measurements, strategies, and metrics for capturing and measuring brand co-creation and highlights best practices in implementing brand management marketing strategies.

Brukervurderinger av Brand Co-Creation Tourism Research



Finn lignende bøker
Boken Brand Co-Creation Tourism Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.