Norges billigste bøker

Stakeholder Involvement in Social Marketing

Om Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9780367641542
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 30 mai 2022
  • Dimensjoner:
  • 233x16x154 mm.
  • Vekt:
  • 348 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 8 oktober 2024

Beskrivelse av Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Brukervurderinger av Stakeholder Involvement in Social Marketing



Finn lignende bøker
Boken Stakeholder Involvement in Social Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.