Norges billigste bøker

Taking Brand Initiative

- How Companies Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

Om Taking Brand Initiative

Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780787998301
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 11. april 2008
  • Dimensjoner:
  • 161x239x26 mm.
  • Vekt:
  • 476 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Taking Brand Initiative

Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization.

Brukervurderinger av Taking Brand Initiative



Finn lignende bøker
Boken Taking Brand Initiative finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.